یونیتی یک نرم افزار حرفه ای و معروف در زمینه بازی سازی میباشد . اما نصب آن مشکلی اساسی بوده که ما در ادامه روش نصب و کرک کردن آن را به شما آموزش میدهیم

خب ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج کنید. 

 

سپس وارد فولدر مربوطه شوید.

روی فایل Setup راست کلیک کنید و گزینه ی Run as administator را کلیک کنید.

میبینید که وارد مراحله نصب شدیم.

خب در این قسمت یونیتی خودش رو معرفی میکند. روی Next کلیک کنید.

 

 

 

در اینجا متن توافقنامه یونیتی را میبینید. تیک ...I accept the therms را بزنید و روی Next کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب در این قسمت به ما میگوید که چه چیزی را میخواهد نصب کند. برای مثال برای من فقط یونیتی را نصب میکند ، من روی Next کلیک میکنم.

و در آخر هم مسیر فایل نبی رو از ما میخواهد ، من مسیر رو تغییر نمیدهم و Next را کلیک میکنم.

منتظر میشویم تا نصب به اتمام برسد.

 

آموزش نصب کرک

نصب که تمام شد روی Finish کلیک کنید. ولی نرم افزار را اجرا نکنید.

در پوشه ی فایل دانلود شده یک فولدر به اسم Crack میبینید. آن را باز کنید و قایل داخل آن را در مسیر Program Data/Unity  کپی کنید. سپس فایل exe. را نیز در مسیر نصب یونیتی کپی کنید.

حالا یونیتی را اجرا کنید و به راحتی بازی های خود را بسازید.